نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 16 ) دو بازیکن در نزدیکی یوونتوس...

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 16 ) دو بازیکن در نزدیکی یوونتوس...

زمان به سرعت برای یوونتوس و هوادارانش سپری می شود و سران تیم یووه در تلاش هستند تا خیلی زود حداقل یک بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کنند تا فصل نقل و انتقالات به خوبی برای یووه به پایان برساند.

 

جدید ترین گزینه:

 

ویتسل نامی بود که در ابتدای زمان نقل و انتقالات برای یوونتوس مطرح شد ولی سران یووه تصمیم گرفتند این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرند تا همانند همیشه یک بازیکن را با قیمت صفر راهی یووه کنند.

 

زمان زیادی نگذشت که یوونتوس در خرید گزینه های خود ناموفق بود و دوباره به سراغ ویتسل رفتند:

 

اکنون یوونتوس با ارائه ی یک پیشنهادی در حدود 15 میلیون یورو به تیم روسی خواهان جذب این بازیکن شده ولی سران باشگاه مبلغی بیش از این را طلب کرده اند.

 

در ساعات ابتدایی روز سه شنبه، توتواسپورت در این باره نوشت:

 

به نظر می رسد توافقات نهایی میان سران دو باشگاه انجام شده و ویتسل می تواند با رقمی در حدود 17 تا 18 میلیون یورو و دستمزدی 3.5 میلیون یورویی راهی یووه شود.

 

متویدی هنوز هست:

 

همه ی رسانه ها از تمام شدن داستان انتقال متویدی به تیم یوونتوس خبر می دهند اما توتویووه امروز مدعی شد که سران یووه با استفاده از رابطه ی بسیار خوب رایولا با سران پاریس سنت ژرمن تصمیم دارد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کند.

 

گفتنی است، متویدی هم تصمیم به ترک این باشگاه گرفته و از پیشنهاد یووه استقبال کرده است.

 

گازتا نوشت:

 

به نظر می رسد سران دو باشگاه یوونتوس و چلسی بر سر انتقال دوباره ی کوادرادو به تورین توافق کرده اند و در حال بررسی جزئیات این قرارداد می باشند.

 

گفتنی است، از این انتقال اخبار دقیقی در دسترس نیست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: